top of page

תוצאות חיפוש

נמצאו 84 תוצאות עבור ""

פוסטים בבלוג (4)

  • חידושים ב-Zoom: בחנים וסקרים

    במדריך זה יוצגו אפשרויות חדשות ליצירת סקרים ובחנים באמצעות ובתוך Zoom. ניתן ליצור אותם ב"הגדרות" המפגש. שלב א - הגדרות בחשבון ה-Zoom האוניברסיטאי יש ללחוץ על Settings. בתפריט הבא שייפתח יש לבחור In Meeting (Basic) ולגלול עד הסעיף: MeetingPolls/Quizes. יש לבחור להפעיל את האפשרות הזו באמצעות הזזת הכפתור ימינה למצב כחול. 3. סמנו V ליד האפשרויות הרלוונטיות לכם/ן . ניתן לפתוח את המידע לגבי סוגי השאלות הזמינות לשימוש, באמצעות הצבעה על סימן השאלה. שלב ב - יצירת מפגש וסקר 1. היכנסו לאתר הקורס וקבעו, באמצעות רכיב ה-Zoom, מפגש שבו תרצו להשתמש בסקר. 2. היכנסו לחשבון ה-Zoom האוניברסיטאי שלכם, אתרו את המפגש שקבעתם, בסעיף Meetings, תחת הלשונית Upcoming. 3. לחצו על המפגש ובחלון שייפתח לחצו על Polls/Quizes. 4. לחצו על Create ליצירת סקר חדש. 5. בחלון שייפתח בחרו באפשרות Advanced Polls and Quizzing ולחצו Next. 6. התחילו לבנות את השאלה הראשונה: החליטו איזה סוג שאלה תרצו, כתבו את התשובות האפשריות. הגדירו אם זו שאלת חובה ואיך להציגה. לסיום שמרו בלחיצה על Save או הוסיפו שאלות באמצעות לחיצה על Add Question. שימו לב: ישנם 6 סוגי שאלות חדשים, מעבר לשאלת רב ברירה בעלת תשובה אחת נכונה, ושאלת רב ברירה בעלת מספר תשובות, שכבר היו קיימות בגרסאות הקודמות של Zoom. 7. ניתן להוסיף תמונה לשאלה, וניתן גם לשכפל את השאלה באמצעות האפשרויות שנפתחות בשלוש הנקודות. לסיום יש ללחוץ Save. 8. באמצעות לחיצה על More ייפתח חלון עם אפשרויות נוספות. ניתן להגדיר שהתשובות של הסטודנטים יהיו אנונימיות, וכן להפוך את הסקר לבוחן. לסיום יש ללחוץ Save. ניתן להציג את התשובות על המסך תוך כדי המענה של הסטודנטים. הסקר מראה את השינוי בכל רגע נתון.

  • חידושים ב-Zoom: שדרוג ניהול כיתה בחדרים (breakout rooms)

    כל השדרוגים מותנים בשדרוג החשבון לגרסה 5.12.9 ומעלה שידור קולי (Broadcast Voice) לחדרים (Breakout Rooms) במפגש מעתה ניתן לא רק לשדר הודעה כתובה למשתתפים בשעת פעילות בחדרים. ניתן לדבר אליהם וכל המשתתפים בחדרים השונים יוכלו לשמוע את הודעתכם. איך משדרים הודעה קולית לחדרים? 1. בסרגל הכלים התחתון לחצו על אייקון Breakout Rooms 2. לחצו על Broadcast ובחרו אם לשדר הודעה כתובה או קולית שיתוף מסך שיתוף מסך לכל החדרים מעתה ה-Host יכול/ה לשתף מסך כך שכל המשתתפים בכל החדרים יוכלו לצפות בו באותו זמן. יש לציין שאם אחד המשתתפים משתף מסך בתוך חדר, שיתוף המסך של ה-Host ישתלט. איך לשתף מסך לכל החדרים? 1. במהלך מפגש, לחצו על Share Screen (כפתור ירוק) בסרגל הכלים שבתחתית המסך. 2. במסך שייפתח בחרו באפשרות Share to Breakout Rooms. 3. במסך הבא לחצו על Share על מנת לאשר את שיתוף המסך. העט הנעלם ליישום Annotation, המאפשר לכתוב/לסמן בעת שיתוף מסך במהלך המפגש, נוסף אפיון חדש: סימון הנעלם כעבור 3 שניות. 1. הצביעו עם העכבר על החלק העליון של המסך, עד הופעת סרגל הכלים. 2. לחצו על הכפתור עם אייקון העיפרון Annotate. 3. בסרגל הכלים שייפתח מתחת לסרגל העליון לחצו על Spotlight. 4. נפתחות 3 אפשרויות - לבחירת "העט הנעלם" לחצו על הכפתור הימני צפייה בפעילות המשתתפים בחדרים מעתה ניתן לראות את מצב הפעילות של משתתפי המפגש גם כאשר הם עובדים בחדרים (Breaking Rooms). ניתן לראות ללא כניסה לחדרים עצמם: אם המשתתפים עם מצלמה סגורה או פתוחה אם המיקרופון שלהם פתוח או סגור אם מישהו משתף מסך אם מישהו מרים יד וצריך סיוע לדוגמה: איך נראה את "מצב פעילות המשתתפים"? יש לעקוב אחר ההנחיות ולבצע פעם אחת יש להיכנס לחשבון ה-Zoom לבחור ב"הגדרות" להיכנס ל: In meeting (advanced) בהגדרות של Breakout Rooms תופיע אפשרות חדשה שניתן לבחור לסמן: allow host to view activity statuses of participants in breakout rooms מה ה-Host לא יכול/ה לעשות? להאזין לשיח בחדרים כשנמצא/ת מחוץ לחדר. מיקוד הלמידה ראו שני כלים חדשים שמסייעים למקד את תשומת לב הסטודנטים במהלך שיעור ב- Zoom: מצב ריכוז גבוה - Focus mode - מצב שבו ה-Host מאפשר לסטודנטים לראות רק את ה-Host או את עצמם ולא את המשתתפים האחרים. יש לאפשר את הגדרת המצב הזה כבר בשלב קביעת מפגש בהגדרות In meeting (advanced) בסעיף Focus mode. איך מפעילים Focus mode? 1. במהלך המפגש לוחצים על שלוש הנקודות "More" בסרגל הכלים שבתחתית המסך. 2. בוחרים את האפשרות Start Focus Mode. תופיע שאלה האם אתם אכן מעוניינים להפעיל את מצב מיקוד הלמידה. לאישור לחצו Start. תצוגת "כיתה" - Immersive view - היישום החדש מאפשר להציג את המשתתפים עבור המרצה בתוך "כיתה" ולא בתוך המשבצות השחורות הרגילות. ראשית יש להגדיר זאת מראש כאפשרות, בתוך ההגדרות בחשבון ה-Zoom. 1. עם פתיחת הפגישה, בחרו את המצב הזה בפינה הימנית העליונה, ע"י לחיצה על View. 2. המצב מאפשר לבחור את צורת הצגת המשתתפים במפגש. כמו כן, ניתן להחליט האם השמת המשתתפים במקומות ה"ישיבה" שלהם תיערך אוטומטית או ידנית. אפשרויות אלה מתקיימות רק עבור משתתפים אשר עדכנו את חשבון ה-Zoom שלהם לגרסה העדכנית ביותר: 5.12.9 ומעלה.

  • איך לנקות את קובצי ה-cookies מדפדפן כרום?

    במדריך זה יוסבר כיצד למחוק קובצי "עוגיות/קוקיז" מהאתרים פנופטו ומודל. בדפדפן Chrome, יש ללחוץ על שלושת הנקודות בתפריט העליון מימין. יש ללחוץ על "הגדרות" 3. לחצו על "פרטיות ואבטחה" בתפריט הימני. 4. בחרו בתפריט שנפתח "קובצי Cookie ונתונים אחרים מאתרים" 5. בתפריט בחרו "הצגת כל הנתונים מאתרים וההרשאות" 6. בחלון שנפתח ניתן לבצע חיפוש בתפריט משמאל למעלה עם המילים "Moodle" או "Panopto" או, ברשימה שמופיעה, ניתן למצוא רשומות הכוללות רכיבים אלו וללחוץ על פח האשפה משמאל למחיקתם. הנחיות אגף המחשוב לניקוי קוקיז מכל הדפדפנים- לחצו כאן

הצג הכל

דפים אחרים (80)

  • כלים ללמידה בשידור חי | virtualtau

    הנחיות וכלים ללמידה בשידור חי טיפים להוראה סינכרונית Zoom-קבלת חשבון קבלת חשבון Zoom אוניברסיטאי סוג רישיון ה-Zoom עדכון גרסת Zoom Zoom-טרום מפגש קביעת מפגש ב-Zoom שליחת קישור כניסה למפגש לסטודנטים המלצות להכנה מראש לשיעור ב-Zoom Zoom-הקלטות הקלטת מפגש ב-ZOOM הקלטות ZOOM - היכן נשמרות? עודכן לתשפ"ג הורדת הקלטה מאתר ZOOM למחשב הקלטת מפגש ללא וידאו (התמונות של המשתתפים) Zoom-ניהול המפגש ניהול המפגש (כניסה למפגש, תפעול המפגש) רקע וירטואלי הצגת הווידאו על גבי מצגת ה-PowerPoint (שיתוף מצגות PowerPoint כרקע וירטואלי) שיתוף סרטון וידאו מהמחשב שיפור איכות ווידאו במהלך המפגש כיבוי צליל כניסה של משתתפים הנכנסים לפגישה סינון רעשי רקע במהלך מפגש כיבוי המיקרופונים של כלל המשתתפים במהלך מפגש ב-Zoom סינון רעשי רקע ביטול האפשרות לצייר על המסך (Annotation) בזמן שיתוף מסך או בכל מפגש הורדת רשימת המשתתפים חידושים בזום: New Zoom Whiteboards חלוקה לחדרים (קבוצות) והתנהלות בחדרים הכנה והפעלה של סקר ב-Zoom Teams מדריך למשתמש המתחיל ב-Teams יצירת משתמש ב-Teams (הרשאת אורחים) הורדת Teams למחשב התחברות ל-Teams

  • מדריכים - דף הבית | virtualtau

    תשפ"ד | 2023 - 2024 מדריך מקוון להוראה בסביבה דיגיטלית הודעות המרצה הוספת עוזר הוראה הפיכת אתר לזמין ייבוא משנים קודמות :חיפושים נפוצים צעדים ראשונים ב-Moodle הקלטות ב-Panopto לקריאה נוספת > צעדים ראשונים ב-Moodle כלים ללמידה בשידור חי (Zoom) לקריאה נוספת > צעדים ראשונים ב-Moodle צעדים ראשונים ב-Moodle לקריאה נוספת > צעדים ראשונים ב-Moodle TAU BI לקריאה נוספת > צעדים ראשונים ב-Moodle מבחנים, בחנים ומטלות ב-Moodle לקריאה נוספת > צעדים ראשונים ב-Moodle ניהול אתר הקורס ב-Moodle לקריאה נוספת > צעדים ראשונים ב-Moodle כלים טכנו-פדגוגיים לקריאה נוספת > צעדים ראשונים ב-Moodle TomaGrade לקריאה נוספת > צעדים ראשונים ב-Moodle כלים ופעילויות פדגוגיות ב-Moodle לקריאה נוספת > צור קשר Virtual TAU טלפון 03-64055277 Email Virtual@tauex.tau.ac.il

  • Originality | virtualtau

    מדריך שימוש בשירות Originality Originality היא מערכת המדרגת את רמת המקוריות של טקסט המוקלד למסמך, וניתן להשתמש בה במסגרת רכיב "מטלה" באתר הקורס. להנחיות ליצירת מטלה לחצו כאן . לאחר הפעלת רכיב הבדיקה של Originality, תוכן הטקסט שהוגש על ידי הסטודנטים, נבדק ומושווה למסמכים אחרים שנסרקו בעבר על ידי המערכת ותכנים שהועלו ברשת (בדיקה מול Google). בסוף תהליך ההשוואה מתקבל אחוז המציין את ציון המקורית של העבודה, וכן מופק דו"ח המכיל את פירוט דרוג המקוריות כולל פירוט קטעים במסמך הנבדק אשר זוהו במקורות אחרים. המער כת פועלת בשפות עברית, אנגלית וערבית ומיועדת למטלות מבוססות טקסט. ​ **חדש** מערכת Originality מבצעת בדיקה גם מול Google ויכולה לאתר העתקות ישירות מרחבי הרשת. ​ ​ ​ שימו לב, המערכת יכולה לבדוק רק את סוגי הקבצים הבאים : .PDF, .docx, .doc, .rtf, .txt. כיצד להשתמש ב-Originality? שלב ראשון - הפעלת רכיב Originality שלב שני - צפייה בדוחות נקודת המבט של הסטודנטים שלב ראשון - הפעלת הרכיב שלב שני- צפייה בדוחות נקודת המבט של הסטודנטים סרטון הדרכה סרטון הדרכה שלב ראשון - הפעלת הרכיב שלב ראשון- הפעלת רכיב Originality 1. היכנסו להגדרות של מטלה באתר הקורס (אם טרם יצרתם מטלה, לחצו כאן להנחיות ). ​ 2. גללו עד לשדה "סוגי מענה (הגשות) " ובסעיף "סוגי הקבצים האפשריים " לחצו על הכפתור "יש לבחור ", על מנת להגביל את הסטודנטים לקבצים שמערכת אוריג'ינילטי יכולה לבדוק. 3. בחלון הגלילה שייפתח סמנו ב-V רק את חמשת סוגי הקבצים הבאים:.PDF, .docx, .doc, .rtf, .txt. לסיום לחצו על "שמירת שינויים ". 4. עתה גללו לתחתית העמוד ולחצו על השדה "רכיב דרוג מקוריות מסמכים בעברית - גילוי העתקות " 5. בחרו באפשרות "כן " בסעיף הפעלת הרכיב 6. לחצו על הכפתור "שמירת שינויים והצגתם " בדיקת המקוריות תתבצע רק על עבודות שהוגשו, ורק לאחר הפעלת הרכיב. הבדיקה לא תתבצע רטרואקטיבית על עבודות שהוגשו לפני ההפעלה או שנמצאות במצב "טיוטה". שלב שני- צפייה בדוחות שלב שני- צפייה בדוחות כדי לצפות בבדיקת המקוריות, ישנו זמן המתנה עד 48 שעות לאחר הגשת המטלות. בזמן ההמתנה מופיעה הערה "מקוריות: בבדיקה ", ליד קבצי ההגשה של הסטודנטים במטלה. הציון שנהוג לקבל בבדיקת המקוריות הוא מעל 70%. מומלץ לבדוק ציוני מקוריות הנמוכים מ-70% לפני הסקת מסקנות. קיימות עבודות הדורשות שימוש רב במקורות (כמו חוקי פסקי דין, קטעי שירה וכו') ואז יכול להופיע ציון מקוריות נמוך. 1. לצפייה בדוחות, היכנסו למטלה (לאחר הגשות הסטודנטים) 2. לחצו על כפתור "הצגת/מתן ציונים להגשות " בעמוד החדש שנפתח 3. אחוז מקוריות העבודה תופיע לצד קבצי הגשת הסטודנטים בעמודה "קבצי הגשה " 4. לחצו על האייקון של ה-PDF ליד ציון המקוריות, כדי לראות את המקורות שבהם נעשה שימוש באותה מטלה דוגמה לניתוח מקור העתקה 5. דוגמה לבדיקה שהמערכת מבצעת (במקרה שישנה העתקה): ציון מקוריות נקודת המבט של הסטודנטים נקודת המבט של הסטודנטים בשלב הגשת המטלה באתר הקורס, תופיע לסטודנטים הודעה המבקשת מהם אישור והסכמה לבדיקת המטלה על ידי מערכת Originality. כדי שיוכלו להגיש את המטלה עליהם לסמן V בשדה המופיע מטה (מי שלא יאשר, לא יוכל להגיש). כאן יש לסמן V סרטון הדרכה

הצג הכל
bottom of page