
הגדרת קבוצה/ות על ידי המרצה
כל הפעילות באתר הקורס (פורום, מטלה, בוחן...) יכולים להיות משויכים לקבוצת תלמידים ספציפית באופן זה, ניתן לקבוע שפעילות תתבצע ע"י קבוצה אחת או שכל קבוצה תבצע פעילות בנפרד מקבוצות אחרות.
יצירת אוסף קבוצות
חלוקת המשתתפים לקבוצות מוגדרות מראש
1. הכנסו לאתר הקורס


2. אם אינכם רואים את התפריט בצד ימין, יש ללחוץ על הכפתור האפור בפינה הימנית של המסך
3. לחצו על כפתור "קבוצות" בתפריט בצד ימין

4. לחצו על כפתור "שיוך משתתפים לקבוצות בהדבקה מ-Excel"

5. כתבו בשדה "שם הקבוצה" את השם שתרצו לתת (לדוגמה "קבוצה 1 )"

6. לחצו למטה על "שמירת שינויים"

7. הוסיפו באופן זה קבוצות נוספות לפי הצורך
8. סמנו את שם הקבוצה המופיע בעמודה הימנית של הטבלה, בכדי להוסיף סטודנטים לקבוצה.

9. בצד שמאל לחצו על הכפתור "הוספה והסרת משתתפים מקבוצה"

10. הוסיפו את הסטודנטים לקבוצה ע"י סימונם בצד השמאלי של הטבלה

11. לחצו על כפתור "הוספה", כך שיופיעו בעמודה הימנית

12. בעמודה הימנית יופיעו שמות המשתתפים שהוספו.

13. לחצו על הכפתור "חזרה לקבוצות"

יצירת אוסף קבוצות
1. לחצו על הכפתור "אוספי קבוצות"

2. לחצו על הכפתור "יצירת אוסף-קבוצות"

3. כתבו את שם אוסף הקבוצות הראשון. לדוגמה: "קבוצות למטלה".

4. לחצו על "שמירת שינויים"

5. לחצו על אייקון של הדמות המופיע בצד שמאל


6. סמנו את הקבוצה הרצויה הנמצאת בטבלה השמאלית על ידי לחיצה עליה

7. לחצו על כפתור "הוספה"

8. בעמודה הימנית יופיעו שמות הקבוצות שהוספו.

9. לחצו על הכפתור "בחזרה לאוסף הקבוצות"

הערה: גם אם אוסף הקבוצות מכיל קבוצה אחת בלבד, יש לבצע פעולה זו.